55 KG

Hej.
 
Jag är en tjej i tonåren som bor i en ganska liten stad i Sverige. Jag är så jävla fet, ful och äcklig. Är ungefär 173cm lång och väger ungefär 63kg. Alldeles för mycket. Borde fan inte väga mer än 55kg. Har typ största fettvalkarna på magen, fetaste låren och så mycket fett på armarna som hänger så man tror jag ska ut på nån jävla flygtur. Och mitt ansikte ska vi inte ens prata om. Bombnedslag. Finnar, sne näsa, ringar under ögonen, längsta pannan. Usch. Så jäkla ful.
 
"Men det finns massor med folk som tycker du är jättefin och söt!!"
 
Nej, de tycker dom inte. De bara säger så, för de vill göra mig glad. Dom menar det inte på riktigt. För egentligen tycker dom att jag är fet, ful och äcklig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback